MARSU’nun çağrı merkezinde 3 ayda 8 bin çağrı karşılandı

MARSU’nun çağrı merkezinde 3 ayda 8 bin çağrı karşılandı

Mardin Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MARSU) Genel Müdürlüğünün "Alo 185 Çağrı Merkezi"nde son 3 ayda 8 bin çağrıya cevap verildi.

Mardin Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MARSU) Genel Müdürlüğünün "Alo 185 Çağrı Merkezi"nde son 3 ayda 8 bin çağrıya cevap verildi.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı bünyesinde hizmet veren ve dijitalleşme çalışmaları çerçevesinde teknolojik yatırımlar ve kesintisiz hizmet anlayışıyla altyapısı yenilenen Alo 185 Çağrı Merkezi kentin tamamına hizmet veriyor.

Şehir geneline haftanın 7 günü saat 08.00 ile 24.00 arasında kesintisiz hizmet sunan çağrı merkezini arayan vatandaşlar, içme suyu, yağmur suyu ve kanalizasyon alt yapısıyla ilgili yaşadıkları sorun ve taleplerini iletiyor.

Teknolojinin tüm imkanları kullanılarak vatandaşların taleplerine cevap verildiği çağrı merkezinde online olarak kayıt altına alınan bildirimler zaman kaybedilmeden anlık olarak saha ekiplerine ve yetkili birimlere iletiliyor.

Vatandaşların sorunlarına anında ve hızlı bir şekilde müdahale edilmesinin sağlandığı çağrı merkezinde bu yılın son 3 ayında 8 bin çağrıya cevap verildi.

MARSU’nun çağrı merkezinde 3 ayda 8 bin çağrı karşılandı

MARSU’nun çağrı merkezinde 3 ayda 8 bin çağrı karşılandı

Kaynak:Haber Kaynağı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.