Vatandaşlara daha iyi ulaşılacak

Düzce'de 112 Acil Çağrı Hizmetleri ile ilgili toplantı gerçekleştirilerek, vatandaşlardan gelen çağrıların daha iyi karşılanmaları ile ilgili yapılan...

Düzce'de 112 Acil Çağrı Hizmetleri ile ilgili toplantı gerçekleştirilerek, vatandaşlardan gelen çağrıların daha iyi karşılanmaları ile ilgili yapılan çalışmalar konuşuldu.

112 Acil Çağrı Hizmetleri İl Koordinasyon toplantısı Düzce Valisi Selçuk Aslan'ın başkanlığında, ilgili kurum yöneticilerinin katılımı ile valilik makam toplantı salonunda gerçekleştirildi. Toplantıda, 112 Acil Çağrı Merkezinin vatandaşlarımıza en iyi hizmeti verebilmesi için yapılması gereken çalışmalar ele alındı. Düzce 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Gönül Günaydın Çabukoğlu tarafından Acil Çağrı Merkezi sayısal verileri ve faaliyetleri ile ilgili olarak yapılan sunumun ardından, karşılıklı bilgi alışverişinde bulunuldu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Sağlık Haberleri

Sessiz ve Tehlikeli Düşman: Hipertansiyon
Beyşehir Devlet Hastanesi’nde Adli Tıp Sempozyumu Düzenlendi
MS Tedavisinde Yoga Mucizesi: Türkiye'de Bir İlk
Bor Devlet Hastanesi’nde katarakt ameliyatı yeniden yapılmaya başladı
Kenger Sakızının Fiyatı Çeyrek Altını Geçti, Yarım Altına Yaklaştı