Uyuduğu odada ölü bulundu
Yattığı odada ölü bulunan kadının cenazesi, ölüm nedeninin tespiti için otopsiye sevk edildi
Yattığı odada sabah ölü bulunan 66 yaşındaki kadının cenazesi, ölüm nedeninin tespiti için otopsiye sevk edildi. Harmancık Mahallesi Güllüyer Sokak'ta oğlu ve ailesiyle aynı evde yaşayan 66 yaşındaki Mürüvvet Çetin, sabah odasına giren aile bireylerince hareketsiz şekilde yatarken bulundu. Eve çağrılan ilk yardım ekipleri, inceleme sonunda tek başına sobalı odada geceyi geçiren kadının öldüğünü belirledi. Eve gelen Cumhuriyet Savcısı, ölümü şüpheli görmesi üzerine otopsi istedi. Kadının cenazesi otopsi için Meram Tıp Fakültesi Hastanesine kaldırılırken, Mürüvvet Çetin'in soba zehirlenmesi nedeniyle ölmüş olabileceği ihtimalinin ağırlık kazandığı belirtildi.