Trafikte yol kavgası: 2 yaralı
Konya'da trafikte yol verme meselesi yüzünden çıkan kavgada 2 kişi bıçaklanarak yaralandı.
Olay, saat 23.00 sıralarında merkez Meram ilçesi Meram Yeni Yol Caddesi üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, İ.K. (25) idaresindeki 42 BUB 45 plakalı otomobilde ve M.F.E. (29) idaresindeki 42 KJ 962 plakalı otomobilde bulunan şahıslar, yol verme meselesi yüzünden birbirini taciz etmeye başladı. Bunun üzerine kırmızı ışık yandığı sırada araçlarından inen şahıslar arasında kavga çıktı. Kavgada İ.K. ile M.F.E, birbirini bıçaklayarak yaraladı. Baldırından iki bıçak darbesi alarak yaralanan İ.K. kendilerine ait otomobille Konya Numune Hastanesi'ne kaldırıldı. Diğer yaralı M.F.E. de yine kendi aracıyla özel bir hastaneye başvurdu. Tedavi altına alınan yaralıların sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi. Olayla ilgili 2 kişi gözaltına aldı.