Tarım ilacı içerek intihar etti

Tarım ilacı içerek intihar etti

Konya'nın Seydişehir ilçesinde ilaç içerek intihar etmek isteyen kişi, hava ambulansıyla Konya'ya sevk edildi.

Edinilen bilgiye göre, Abdullah Y. (33) ilçeye bağlı Kesecik beldesindeki evinde çok sayıda ilaç içerek intihar etmek istedi. Yakınları tarafından bulunan Abdullah Y, Seydişehir Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Hayati tehlikesi olan Abdullah Y, burada yapılan ilk müdahalenin ardından Konya'dan gelen hava ambulansıyla Eti Alüminyum AŞ fabrikasındaki alandan alınarak, Konya'daki Selçuk üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesine sevk edildi. Abdullah Y'nin hastaneye gelen yakınları fenalık geçirdi. Jandarma ekipleri olayla ilgili soruşturma başlattı. Uzun süredir eşinden ayrı yaşadığı ve psikolojik sorunları olduğu belirtilen Abdullah Y'nin, daha önce de 3 kez tarım ilacı içerek intihar girişimde bulunduğu ve psikolojik tedavi gördüğü öğrenildi.