Çağrı merkezi hizmet kalitesi standardını sağlayamayan işletmecilere uyarı

ANKARA (AA) - Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu, çağrı merkezi hizmetiyle ilgili hizmet kalitesi ölçümlerinde hedef değeri sağlayamayan Doğan TV Digital Platform İşletmeciliği AŞ...

ANKARA  (AA) - Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu, çağrı merkezi hizmetiyle ilgili hizmet kalitesi ölçümlerinde hedef değeri sağlayamayan Doğan TV Digital Platform İşletmeciliği AŞ ile Superonline İletişim Hizmetleri AŞ'nin uyarılmasına karar verdi.

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunun (BTK) internet sitesindeki kurul kararına göre, işletmecilerin 2014 yılının birinci çeyrek dönemine ilişkin çağrı merkezi hizmetiyle ilgili hizmet kalitesi ölçümleri değerlendirilme sonucunda, yüzde 78,58 ile yüzde 80'lik müşteri hizmetleri için cevap verme süresi hedef değerini sağlayamayan Doğan TV Digital Platform İşletmeciliği AŞ ile yüzde 73,50 ile yüzde 80'lik müşteri hizmetleri için cevap verme süresi hedef değerini sağlayamayan Superonline İletişim Hizmetleri AŞ uyarılacak.

Kurul, söz konusu işletmecilerin ilgili raporlama döneminde hizmet kalitesi yükümlülüklerini yerine getirmediğinin Kurum internet sayfasında bir ay süreyle duyurulmasına oy birliğiyle karar verdi. 

 

Ekonomi Haberleri

Aksaray’ın küçük Adana’sı seracılıkla geçiniyor
ABD'de İlk Banka İflası
İhracata Yasak Geliyor: Tavuk Fiyatları Ne Zaman Düşecek?
Lokanta ve Kafelerde KDV İstismarına Son!
Buğday üretim maliyeti yüzde 62 arttı: Konyalı çiftçiler endişeli