Bilecik-Arifiye demir yolu hattı açıldı

Aşırı yağışlar nedeniyle kapatılan Bilecik-Arifiye demir yolu hattında 02.48'den itibaren ulaşım sağlanmaya başlandı

ANKARA (AA) - Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryolları (TCDD) Genel Müdürlüğü, aşırı yağışlar nedeniyle dün kapatılan Bilecik-Arifiye demir yolu hattının 02.48'den itibaren trafiğe açıldığını bildirdi.

Genel Müdürlükten yapılan açıklamaya göre, aşırı yağışlar nedeniyle dün 18.45'ten itibaren kapatılan Bilecik-Arifiye demir yolu hattı, bölgede yapılan çalışmaların ardından 02.48 yeniden tren trafiği açıldı.

Açıklamada, Yüksek Hızlı Trenlerin normal seferlerine devam ettiği belirtildi.

Ekonomi Haberleri

KONYA'NIN TİCARET HACMİ BÜYÜYOR
GM Fabrikasında Robotlu Dönüşüm: 1000 İşçi Çıkarıldı, 50 Robot Geldi
Dünyanın İlk Muhafazakâr Cruise Gemisi Aroya Galataport’ta!
Aksaray Sarımsağında Rekolte İkiye Katlandı: İhracat Başlıyor
TURKA, kartlı ödemelerde komisyon almayacak