Şelaleli Parkı tarih oldu
12 yıl önce merkez İş Bankası önünde bulunan alana Meram Belediyesi tarafından yapılarak törenle hizmete açılan ve vatandaşlar tarafından Şelaleli Park olarak bilinen bölge dün yine belediyeye ait iş makineleri tarafından yerle bir edildi
12 yıl önce Meram Belediyesi tarafından yapılarak törenle hizmete açılan Şelaleli Park, dün belediye iş makineleriyle yerle bir edildi. Yıkılan parkın yerine belediye tarafından daha güzel görünümlü ve kullanışlı bir park yapılacağı öğrenildi. Yeni yapılacak parkın, 2,40 metre boyutlarında kare şeklinde 5 zemin havuzundan oluşacağı belirtilirken, çevre düzenlemesinin yapılacağı ve insanların daha rahat vakit geçirebileceği bir park olacağı bildirildi. Yıkılan parkın yerine daha güzelinin yapılacağı söylendi, ama vatandaşlar belediyenin 12 yıl sonra yıkılacak bir beton yığınına milyarlar yatırmasını hayıflanarak izlediler ve bundan sonra yapılan işlerin çok daha ileri görüşlü yapılmasını istediler.