Selçuklu'da Sanatın Yıldızları Ödüllerine Kavuştu

Selçuklu'da Sanatın Yıldızları Ödüllerine Kavuştu

Selçuklu Belediyesi Sanat Akademisi'nin lise ve üniversite öğrencilerine yönelik düzenlediği ses ve tiyatro yarışması, görkemli bir ödül töreniyle sona erdi.

Selçuklu Belediyesi Sanat Akademisi tarafından Selçuklu Sahne'de gerçekleştirilen yarışma; lise öğrencilerinin ses ve tiyatro, üniversite öğrencilerinin ise sadece ses kategorisindeki performanslarına sahne oldu. Kıyasıya geçen rekabetin ardından dereceye giren 12 öğrenci ve 3 okul, düzenlenen özel programla ödüllerine kavuştu.

Başkan Pekyatırmacı: "Sanata Fırsat Sunuyoruz"

Ödül töreninde konuşan Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı, yerel yönetim olarak sanata verdikleri önemi vurguladı. Başkan Pekyatırmacı, "Geçmişimizden aldığımız güçle gençlerimize, çocuklarımıza ve yetişkinlerimize fırsat sunuyoruz. Güzel Sanatlar Lisemizle gerçekleştireceğimiz iş birliği sayesinde bu salonlardan nice sanatçılar yetişecek" ifadelerini kullandı.

"Kültür ve Sanatla Dolu Bir Hafta"

Törene katılan AK Parti Selçuklu İlçe Başkanı Arif Bağcı, Selçuklu'nun kültür ve sanat etkinlikleriyle dolu verimli bir hafta geçirdiğini belirtti. Program; Karatay Kaymakamı Cengiz Ayhan ve Selçuklu İlçe Milli Eğitim Müdürü Sami Sağdıç’ın katılımı ve dereceye giren öğrencilere ödüllerinin takdim edilmesiyle sona erdi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.