Reklam sohbetleri başlıyor
Konya Reklamcılar Derneği “Reklam Sohbetleri” ile reklam sektörünü bir araya getirerek sorunları tartışmayı ve projeler geliştirmeyi amaçlıyor.
Yaklaşık 2 yıl önce kurulan Konya Reklamcılar Derneği reklamı daha bilinçli yapmayı sağlayacak çalışmalarını sürdürüyor. Bu çalışmalar doğrultusunda kamu ve özel kuruluşlarla sürekli iletişim halinde olan Konya Reklamcılar Derneği bir başka önemli faaliyetle reklamcılığı ileriye taşımayı amaçlıyor. Konya Reklamcılar Derneği Başkanı Yrd. Doç. Dr. Hüseyin Altunbaş yaptığı açıklamada “Konya Reklamcılar Derneği olarak sürekli konuştuğumuz bir projeyi önümüzdeki Cumartesi günü Selçuklu Belediyesinin katkısı ile gerçekleştiriyoruz. ‘Reklam Sohbetleri 1’ ismini verdiğimiz ve bundan böyle sürekli yapmayı amaçladığımız bu etkinlikle reklamcıların iletişim kurmasını arzuluyoruz. Hem dernek üyemiz reklamcılar hem de firmaların temsilcilerinin bir araya geleceği bu sohbetlerle şehrimizin ve sektörümüzün daha ileri gideceğine inanıyoruz. Selçuklu Belediyesinin Ahmet Keleşoğlu Kültür Merkezinde 21 Kasım 2009 Cumartesi günü saat 19.00’da yapacağımız Reklam Sohbetlerine reklamcıları davet ediyoruz” dedi.