Özalan Sağlık Ocağı ve Emekli Konağının temeli atıldı

Özalan Sağlık Ocağı ve Emekli Konağının temeli atıldı

Selçuklu Belediyesi tarafından yaptırılan Özalan Sağlık Ocağı ve Özalan Emekli Konağı'nın temelleri atıldı.

Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, Özalan Mahallesi'nde düzenlenen törende, Konya belediyeleri olarak çok çalıştıklarını her hafta bir açılış ya da temel atma töreni düzenlediklerini belirtti.

Akyürek, belediyelerin sağlık ocakları, kadın, erkek ve emekli lokalleri, gençlik merkezleriyle sosyal belediyecilik çalışmaları yaptığını ifade etti.
Akyürek, şunları söyledi:

''Konya'da Belediyelerimiz hizmette yarışıyorlar. Selçuklu Belediyemizin her hafta yaptığı açılış ve temel atma törenlerinde birlikte oluyoruz. Özalan Mahallesi Sağlık Ocağı ve Emekli Konağımız işlevsel özelliklerinin yanı sıra farklı bir mimari yapı ile ilçeye renk katmıştır. Kısa zamanda tamamlanarak hizmete açılacak olan bu iki yatırımın şehrimize hayırlı olmasını diliyorum. Bu yapılar bölgemizin önemli bir eksiğini giderecektir.''

Konuşmasında Konya'da düzenlenen Anadolu Kartalı tatbikatının bu yıl uluslararası kısmının ertelenmesine de değinen Akyürek, ''Anadolu Kartalı Tatbikatı her yıl yapılırdı. Tatbikatta kullanılan silahların zararları tartışılırdı. Başbakan Erdoğan'ın İsrail'i davet etmemesi üzerine tatbikat iptal edildi. Böylece bu yıl böyle bir tartışmanın da önüne geçilmiş oldu. Bunun için Başbakanımıza teşekkür ediyorum'' dedi.

Törene, AK Parti Milletvekili Ayşe Türkmenoğlu, Selçuklu Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Konya Müftüsü Şükrü Özbuğday, İl Sağlık Müdür Vekili Bahattin Akyürek ile çok sayıda vatandaş katıldı.