Öğretmenin öğrencisini darp ettiği iddiası
Konya'da öğrenci velisi, oğlunun öğretmeni tarafından darp edildiğini öne sürerek şikâyetçi oldu.
Bir öğrenci velisi merkez Selçuklu ilçesindeki ilköğretim okulu 6. sınıf öğrencisi oğlu M.T'nin (12) öğretmeni K.B, tarafından darp edildiğini öne sürdü. Olayın polise bildirilmesi üzerine M.T, Konya Numune Hastanesinden sağlık kontrolünden geçirildi. M.T'nin öğretmeni tarafından tokat yedikten sonra başını duvara çarptığı iddia edildi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.