Mustafa Büyükselçuk Sağlık Ocağı açılıyor

Mustafa Büyükselçuk Sağlık Ocağı açılıyor

Meram Belediyesi tarafından Alavardı Mahallesi'nde yapımı tamamlanan Mustafa Büyükselçuk Sağlık Ocağı, 5 Kasım Perşembe günü hizmete açılıyor.

Meram Belediyesinden yapılan yazılı açıklamada, sağlık ocağı arsasının 103 yaşındaki hayırsever Mustafa Büyükselçuk tarafından bağışlandığı belirtildi.
Sağlık ocağının, Alavardı ve çevresindeki 5 mahalleye hizmet vereceği ifade edilen açıklamada, şunlar kaydedildi:

''850 metrekarelik inşaat alanı olan sağlık ocağı örnek mimarisiyle de dikkat çekiyor. Mustafa Büyükselçuk Sağlık Ocağı 5 Kasım Perşembe günü saat 10:30'da düzenlenecek törenle hizmet vermeye başlayacak.''