Motosiklete çarptı kaçtı

Motosiklete çarptı kaçtı

Konya'da otomobilin motosiklete çarpması sonucu 2 kişi yaralandı.

Bülent Y. yönetimindeki 42 DH 480 plakalı otomobil, Selçuklu Bedir Mahallesi Akbulut Sokak'taki Çarşamba pazarı girişinde, İbrahim Avcı'nın (15) kullandığı plakasız motosiklete çarptı. Çarpmanın etkisiyle savrulan motosikletin sürücüsü Avcı ile arkasında bulunan Murat Topbaş (16) yaralandı. Avcı ve Topbaş, kaza yerinde sağlık görevlilerinin müdahalesinin ardından Konya Numune Hastanesine kaldırıldı. Otomobili bırakıp kaçan sürücü Bülent Y, polis ekiplerince kazadan kısa süre sonra yakalandı. Yaralıların sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi.