Lalebahçe Sağlık Ocağı'nın temeli atıldı
Meram Belediyesi ve Konya İl Özel İdaresi işbirliğiyle Lalebahçe Mahallesi'nde yapılacak sağlık ocağının temeli atıldı.
Temel atma töreninde konuşan Meram Belediye Başkanı Serdar Kalaycı, vatandaşların kendilerine verdiği destekle hizmet etmenin gururunu yaşadıklarını belirtti.
Bin 600 metre karelik arsayı sağlık ocağı yapılması için İl Özel İdaresi'ne devrettiklerini ifade eden Kalaycı, ''Şu anda inşaatın yüzde 40 tamamlandı. 360 metre karelik kullanım alanı olacak sağlık ocağı başta Lalebahçe olmak üzere Durunday, Yorgancı ve Gülbahçe mahallelerimizdeki vatandaşlarımıza hizmet verecek'' diye konuştu.
Konuşmaların ardından Konya Müftüsü Şükrü Özbuğday'ın yaptığı duadan sonra protokol üyeleri hep birlikte butona basarak sağlık ocağının açılışını gerçekleştirdi.
Törene Konya Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Mithat Büyükalim, Konya İl Genel Meclisi Başkan Vekili Leyla Erdal, Meram Kaymakamı İrfan Kenanoğlu, merkez ilçe belediye başkanları, Konya İl Sağlık Müdürü Hasan Küçükkendirci, Ak Parti il ve Meram ilçe yöneticileri, belediye meclis üyeleri, muhtarlar ve mahalle sakinleri katıldı.