Karbonmonoksitten zehirlendiler

Karbonmonoksitten zehirlendiler

Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 3 kişi hastaneye kaldırıldı.

Konya'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 3 kişi hastaneye kaldırıldı.
Şükran Erkök (40), Yeşim Günyüzü Tilkioğlu (34) ve Özgür Tilkioğlu (6), merkez Selçuklu ilçesi Şeker Murat Mahallesi'nde, misafirliğe gittikleri evde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Yakınları tarafından olay yerine çağrılan ambulansla Konya Numune Hastanesine kaldırılan 3 kişinin de hayati tehlikesinin bulunmadığı bildirildi. aa