karbonmonoksit gazından zehirlendiler

karbonmonoksit gazından zehirlendiler

Konya'nın Seydişehir ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen çift hastaneye kaldırıldı.

Edinilen bilgiye göre, Pınarbaşı Mahallesi'nde oturan Hatice (85) ve Ziya Aras (85) çifti sobayı yakıp uyudu. Gece saatlerinde uyanan Hatice Aras, zehirlendiklerini fark ederek, komşularına haber verdi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, ilk müdahalelerini yaptıkları yaşlı çifti Seydişehir Devlet Hastanesine kaldırdı. Yaşlı çift daha sonra Meram Eğitim ve Araştırma Hastanesine sevk edildi. Ziya Aras'ın sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu öğrenildi.