İnternet kafede bıçaklı kavga: 2 yaralı
Konya'da internet kafede iki grup arasında çıkan bıçaklı kavgada 2 kişi yaralandı.
Olay, saat 22.00 sıralarında merkez Meram ilçesi Alavardı Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, internette oyun oynayan iki grup arasında bilinmeyen bir nedenle tartışma çıktı. Tartışmanın büyümesi üzerine çıkan kavgada R.K. (20) ile B.T. (16) birbirini bıçaklayarak yaraladı. Yaralılar, olay yerine sevk edilen ambulansla Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Hastanede iki tarafın tekrar karşı karşıya gelmesi üzerine çıkan taşkınlık sonrası yaralılardan R.K, Konya Numune Hastanesi'ne sevk edildi. Tedavi altına alınan iki yaralının sağlık durumlarının iyi olduğu, olayla ilgili 2 kişinin gözaltına alındığı öğrenildi.