‘İnsanlık var oldukça, onu eğitecekler de var olacaktır’
Bahçeşehir Koleji Kurucu Müdürü Nurettin Ok, 24 Kasım Öğretmenler Günü nedeniyle bir kutlama mesajı yayınladı.
24 Kasım Öğretmenler Günü nedeniyle bir kutlama mesajı yayınlayan Bahçeşehir Koleji Kurucu Müdürü Nurettin Ok, mesajında öğretmenlerimizin sadece anma günlerinde değil, her gün hatırlanması ve önemsenmesi gerektiğini vurguladı ve sözlerine şöyle devam etti. “Dünya üzerindeki en kutsal işlerdendir bir insanı eğitmek, onu hayata hazırlamak, topluma kazandırmak. İnsanlık var oldukça, onu eğitecekler de var olacaktır. Ülkemizi, dünyamızı güzelleştirmeye yönelik her adımın arkasında bu mesleğe gönül vermiş eğitim ordusunun imzası yer almaktadır. Küçücük bir fidanken ele aldıkları yavrularımızı ülkesinin topraklarına kök salmış bir çınara dönüştüren bu büyük orduya saygımız sonsuzdur. Emek verilen her bir çocuk, kendisine, ailesine, vatanına faydalı bir birey olarak yarının büyükleri arasında yerini alacaktır. Yarının bilim adamları, sanatçıları, iş adamları her zaman fedakâr, her zaman özverili öğretmenlerimizin emekleriyle yetişeceklerdir. Ülkesine ve tüm insanlığa böylesine yeri dolmaz bir hizmet sunan, mesleğine canla başla sarılmış tüm öğretmenlerimizin “Öğretmenler Günü”nü en içten dileklerimle kutluyorum. Ulu Önder Kemal Atatürk’ün sözleri her konuda olduğu gibi eğitimin ve öğretmenlik mesleğinin önemi konusunda da bize ışık tutmaktadır. O bir sözünde “ Eğitimdir ki bir milleti ya hür, bağımsız, şanlı, yüksek bir topluluk halinde yaşatır; ya da milleti esaret ve sefalete terk eder” demiştir. Öğretmenler böylesi büyük bir sorumluluk taşımaktadırlar. Ulu Önder’in Türk gençliğini, yetişecek olan yeni nesilleri emanet ettiği öğretmenlerimiz, bu eşsiz emaneti en güzel şekilde korumakta ve yüceltmektedirler. Eğitime gönül vermiş öğretmenlerimizin ışığında aydınlık ve güzel bir geleceğe doğru yol alacağımıza inanıyor, tüm öğretmenlerimize teşekkür ediyor, ebediyete intikal etmiş bütün Öğretmenlerimize minnet ve şükranlarımı sunuyorum” dedi.