Gençlerimize sahip çıkalım

Gençlerimize sahip çıkalım

Anadolu Gençlik Derneği Konya şube yöneticileri, önceki akşam yerel ve bölgesel medya kuruluşlarının temsilcileri ile bir araya geldi

AGD’nin yaptığı faaliyetleri tanıtmada ve kamuoyu ile paylaşmada gösterdikleri ilgiden dolayı teşekkür etmek için bu programı düzenlediklerini belirten AGD Konya Şube Başkanı Yusuf Güneş, basın kuruluşlarının temsilcilerine plaket takdim etti.

Anadolu Gençlik Derneği’nin yaptığı faaliyetlerle ilgili bilgi veren Yusuf Güneş, derneğin, ‘İnsanların en hayırlısı insanlara faydalı olanıdır’ düşüncesiyle hareket ettiğini ve bu amaç doğrultusunda insanlığa faydalı olmanın çabası içerisinde olduğunu ifade etti. Hedef kitlelerinin ise dünya insanlığı olduğuna vurgu yapan Güneş, öncelikli olarak geleceğin teminatı olan gençlere iyiyi, doğruyu ve güzeli göstermeye çalıştıklarını belirtti. Anadolu Gençlik Derneği’nin zihniyetinin Hz. Adem’le başladığını ve sonsuza kadar devam edeceğini söyleyen Yusuf Güneş, “Bir milleti millet yapan inancı, fikir ve kültürüdür. Ancak ne zaman kültür küçülmüş ise o zaman vahşi kapitalizm ve terör artmıştır. 21. yüzyılı büyük medeniyetler çağı olarak biliyoruz. Ama maalesef bu çağda medeniyet küçüldü ve vahşi bir hal aldı. İnsanların üzerinde oynanan oyunlar artık yetmedi, bitkiler ve hayvanlar üzerinde de çeşitli oyunlar oynanmaya başlandı. Tarih, bugün yaşanılan kadar büyük bir zulüm daha görmedi. Zulmedenler, zulümlerini insanlığa kardeşliği, hoşgörüyü aşılayan medeniyetlerde ve toplumlarda oldu. Bunun sonucu olarak da akan kan ve gözyaşı kendi medeniyetlerini koruyamayanların üzerine oldu” dedi. Dünya üzerinde yaşanan vahşet, zulüm ve terör olaylarının önüne geçebilmenin tek kaynağının bir milletin sahip olduğu inançlı gençlik olduğunu söyledi. Yapılan konuşmaların ardından AGD Konya Şube Başkanı Yusuf Güneş Konya’da yayın yapan basın temsilcilerine birer plaket takdim etti. Ferit Hepokur-Memleket