En güzel okumak için yarıştılar
Kur’anın Anlamıyla Buluşma Platformu, İrfan Eğitim, Yardımlaşma ve Dostluk Derneği (İRFANDER) ve Zinde Sosyal Gelişim Derneği tarafından düzenlenen Kur’an ı Kerimi en güzel okuma yarışmasında dereceye girenler ödül aldı.
Kur’anın Anlamıyla Buluşma Platformu, İrfan Eğitim, Yardımlaşma ve Dostluk Derneği (İRFANDER) ve Zinde Sosyal Gelişim Derneği tarafından düzenlenen Kur’an ı Kerimi en güzel okuma yarışmasında dereceye girenler ödül aldı. İrfan Eğitim, Yardımlaşma ve Dostluk Derneği’nin düzenlediği Kur’an ı Kerimi En Güzel Okuma Yarışması’nın finali Kapı Cami’inde gerçekleştirildi. Finalde 10 Erkek yarıştı. İrfander Yönetim Kurulu Üyesi İdris Bilgin, yarışma hakkında ve Kur’an ı Kerimi okumanın önemini belirten bir konuşma yaptı. Bilgin, Kur’an ı Kerim’in insanlara yol gösterici olmasının yanı sıra sevgi ve kardeşliğe önem verdiğini söyledi. Tüm finalistlerin Kur’an ı Kerim okumasının ardından jürinin verdiği oylarla birinci belli oldu. Yarışma sonunda jüri, Ali Tel Kur’an ı Kerimi en güzel okuduğunu açıkladı. Ali Tel birinci olarak Konya’yı Bölge finalinde temsil edecek. Yarışmada İsmail Özarpa ikinci olurken, Mustafa Erarabacı’da üçüncü oldu. Ferit Hepokur-Memleket