Emekli astsubay intihar etti

Emekli astsubay intihar etti

Konya'da, emekli bir astsubay oturduğu apartmanın çatı katında tavana bağladığı iple kendini asarak intihar etti.

Olay, dün saat 22.00 sıralarında merkez Meram ilçesi Şeyh Sadrettin Mahallesi, Turgutoğlu Sokak Özerler Sitesi A/Blok'ta meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Muğla'nın Milas Hava Meydan Komutanlığı'ndan 3 ay önce emekli olan hava astsubay kıdemli başçavuş Sami Çeç (49), eşi Nevin Çeç'e (48) köpeğine bakacağını söyleyerek çatı katına çıktı. Bir süre sonra Sami Çeç, henüz belirlenemeyene bir nedenle tavanda bulunan tahtalara bağladığı iple kendini asarak intihar etti.

Sami Çeç'in cesedi kendisine bakmak için çatı katına çıkan komşuları tarafından bulunması üzerine polise ve ambulansa haber verildi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri ve polis tarafından yapılan incelemede Çeç'in hayatını kaybettiğini belirlendi. Polis ve Cumhuriyet Savcısının yaptığı incelemenin ardınan Çeç'in, cesedi otopsi yapılmak üzere Konya Numune Hastanesi morguna kaldırıldı. 2 çocuk babası olduğu öğrenilen Sami Çeç'in, oğlunun Kars'ta astsubay olarak görev yaptığı öğrenildi. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.