Alışveriş yaparken motorsikletini çaldılar
Konya'nın Kulu ilçesinde bir kişi marketten alışveriş yaptığı sırada dışarıya bıraktığı motorsikleti çalındı.
Edinilen bilgiye göre, Hasan Saygın saat 21.30 sıralarında 42 DT 364 plakalı motorsikleti ile alışveriş yapmak için markete gitti. Motorsikletini marketin önünde bırakan Saygın, içeride alışverişini tamamlayarak dışarıya çıktığında motorsikletinin bıraktığı yerde olmadığını görerek durumu polise bildirdi. Polis ekipleri çalınan motorsikletin bulunması için çalışma başlattı.