Ahmet Çankaya başkan seçildi
Yol- İş Sendikası bir nolu şube başkanlığı olağanüstü kongresi önceki gün Selçuk Oteli Toplantı Salonu’nda gerçekleşti.
Yapılan toplantıya Yol-İş Sendikası Genel Başkanı Ramazan Ağar, genel merkez yöneticileri de katıldı. Toplantının açılış konuşmasını yapan Yol-İş Sendikası Konya 1 no’lu Şube Başkanı Ahmet Çankaya, Türkiye gündemi hakkında değerlendirmelerde bulundu. Çankaya konuşmasında özellikle işsizlik, kıdem tazminatı, 2821 sayılı Sendikalar Kanunu ve 2822 sayılı Grev ve Lokavt Kanunu’nda yapılması düşünülen değişikliklerle ilgili bilgiler verdi. Türkiye’deki ekonomik krizin çalışanlarda ciddi yaralar oluşturduğunu söyleyen Çankaya, krizin faturasının çalışanlardan çıkarılmaya çalışıldığını dile getirdi. Konuşmanın ardından 94 delege ile yapılan seçimi açık farkla kazanan Ahmet Çankaya listesini açıkladı. Ahmet Çankaya’nın başkanlığındaki yönetim kurulu şu isimlerden oluşuyor: Genel Sekreter Çelebi Caner Eker, Mali Sekreter Mürsel Selbüz, Teşkilatlandırma Sekreteri Emin Etci, Eğitim Sekreteri Durmuş Sarı, Yönetim Kurulu Üyeleri Mehmet Sezen, Ahmet Baybağan, Hüseyin Arı ve Ahmet Eser, Denetleme Kurulu Üyeleri Ali Aylıdere, Abdullah Gürbüz ve Ali Canıtez, Disiplin Kurulu Üyeleri Garip Kesici, Uğurtan Akgül, Murat Bostan, Mehmet Yaşar ve Ahmet Ateş. Yaşar Sarı-Memleket