• BIST 95.182
  • Altın 267,208
  • Dolar 5,8080
  • Euro 6,6160
  • Konya 16 °C
  • Sporda şiddete karşı yeni önlemler
  • Sıcak hava geliyor! Konya'da 5 günlük hava durumu
  • İstanbul 23 Haziran seçim sonuçları
  • Sporda şiddete karşı yeni önlemler
  • Sıcak hava geliyor! Konya'da 5 günlük hava durumu
  • İstanbul 23 Haziran seçim sonuçları

Meram’da söz sırası belediye personelinde!

Meram’da söz sırası belediye personelinde!
Meram Belediyesi, personel memnuniyetini dolayısıyla da vatandaşa karşı hizmet çıtasını yükseltmek amacıyla kendi personelinin katıldığı bir araştırma gerçekleştirdi

 

Meram Belediyesi, personel memnuniyetini dolayısıyla da vatandaşa karşı hizmet çıtasını yükseltmek amacıyla kendi personelinin katıldığı bir araştırma gerçekleştirdi. Araştırmada Meram Belediyesi personeline, ‘Çalışma koşullarından kurum içi iletişimin yeterliliğine, ast üst ilişkilerinde yaşanan sıkıntılardan mesleki gelişim ve ilerlemede araçların doğru kullanılıp kullanılmadığına, ihtiyaç duyulan eğitim alanlarından işyeri memnuniyetine’ kadar yaklaşık 60 soru yöneltildi. Personele kurumla ilgili istek ve şikayetlerini anlatma fırsatının da verildiği araştırmada ayrıca, Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş’a mesaj iletmek isteyenler içinde ayrı bir bölüm açıldı. Meram Belediyesinde görevli tüm personeli kapsayan araştırmaya katılanlar isim ve görev belirtmeden istek, öneri ve düşüncelerini özgürce ifade ederek oluşturdukları anketi hazırlanan sandıklara attılar.

‘EN İYİ HİZMET İÇİN, İYİ BİR TAKIM OYUNU ORTAYA KOYMAK MECBURİYETİNDEYİZ”

Meram Belediyesinin geçtiğimiz günlerde 69 mahallede 10 bin vatandaşla bir ‘Kamuoyu Araştırması’ çalışması başlattığını hatırlatan Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş, en iyi hizmeti, en iyi şekilde sunabilmek adına tüm iletişim araçlarını ve kanallarını en iyi şekilde kullanmanın gayretinde olduklarını kaydetti. Bu amaçla böyle bir çalışmanın altına imza attıklarını kaydeden Başkan Kavuş, “Biz Meram olarak hem bir aile, hem bir ekip, hem de hizmet erleriyiz. Meram’a ve Meramlılara hizmet etmenin onurunu yaşayabilmek için bir dişlinin parçaları gibi organize olma mecburiyetimiz var. İyi bir hizmet için iyi bir takım, iyi bir takım olmak içinde iyi bir iletişim ve etkileşim içinde olmak mecburiyetindeyiz. İşte bu araştırmayı, hizmet yolunda personelimizle istişare etmenin, onların fikirlerini almanın bir yolu olarak gördük. Göreve geldiğimiz andan itibaren personelinimizle yakaladığımız uyumla iyi bir sinerji oluşturduk. Daha iyisini nasıl yaparız sorusunun yanıtı için onları dinledik, tecrübelerinden istifade ettik. Bu araştırma ile de kurum işleyişini ve işlevselliğini artırma yönündeki fikirlerini özgürce anlatabilsinler ve bizde yönetim olarak onların bu fikirlerinden ve tespitlerinden istifade edelim düşüncesiyle hareket etmek istedik. Bu çalışmamızın hayırlı sonuçlar doğurmasını temenni ediyorum” diye konuştu.       

meram’da-soz-sirasi--(6).jpg

meram’da-soz-sirasi--(3).jpg

meram’da-soz-sirasi--(4).jpg

 

Etiketler:
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Memleket | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0332 352 16 16 | Faks : 0332 352 11 66 | Haber Scripti: CM Bilişim