ÇMD Başkanlığına yeniden Metin Tarakçı seçildi

ÇMD Başkanlığına yeniden Metin Tarakçı seçildi

Çağrı Merkezleri Derneği Olağan Yönetim Kurulu Toplantısında 4. Dönem Yeni Yönetim Kurulu ve Denetim Kurulu üyeleri belirlendi-Toplantıda, tek aday olarak seçimlere giren Metin Tarakçı ikinci kez başkan olarak seçildi

İSTANBUL (AA) - Çağrı Merkezleri Derneği'nin (ÇMD) başkanlığına yeniden Metin Tarakçı seçildi.

ÇMD'den yapılan yazılı açıklamaya göre,Çağrı Merkezleri Derneği Olağan Yönetim Kurulu Toplantısında 4. Dönem Yeni Yönetim Kurulu ve Denetim Kurulu üyeleri belirlendi. Toplantıda, tek aday olarak seçimlere giren Metin Tarakçı ikinci kez ÇMD Yönetim Kurulu Başkanı olarak seçildi.

Yönetim Kurulunun diğer asil üyeleri Gürcan Aladinli, Çağatay Aynur, Eniz Akdağ, Okan Gözütok, Haktan Saran, Engin Utkan, Özge Micozkadıoğlu Tekalp, Selcen Uyguntüzel, Uğur İpek, Zekeriya Arslan, Banu Hızlı, Rengin Ağılönü oldu.

Denetim Kurulunun asil üyeleri ise Kadriye Çimen Bozacı, Hasan Adıgüzel, Sevda Güler seçildi. ÇMD'nin Yönetim ve Denetim Kurulu 2019 yılının Şubat ayına kadar görev yapacak.

Açıklamada görüşlerine yer verilen ÇMD Yönetim Kurulu Başkanı Tarakçı, göreve başladığı 2013 yılından itibaren üye sayılarını yüzde 60 artırarak sektörün yaklaşık yüzde 90’ını temsil eder konuma geldiklerini kaydetti.
Yeni dönemde de derneği farklı sektörlerden yeni üyeler kazandırarak büyüteceklerini ifade eden Tarakçı, şunları aktardı:

"Başkanlık görevimi yürüttüğüm üç yıl içerisinde sektörün bilgi merkezi olan derneğimizin dışa açılan yüzü olan web sitemizi içerik ve görsel açıdan zenginleştirdik, daha dinamik, renkli ve bilgi dolu hale getirdik. Bunun dışında sektörümüzle ilgili basında çıkan haberleri takip ederek haftalık bazda tüm üyelerimizle paylaşmaya başladık. Yılda bir kez yaptığımız üye buluşmamızın kapsamını genişleterek sektör buluşması haline getirdik, aynı zamanda içeriğini konferanslar ve panellerle zenginleştirdik.

Göreve gelirken vadettiğimiz üzere kamu kurumları ile ilişkilerimizi güçlendirdik ve düzenlediğimiz etkinliklerde bu kurumların yetkililerinin de konuşmacı ve misafir olarak katılımlarını sağladık. Geleceğin yöneticileri olan takım liderlerlerimizle buluştuğumuz kahvaltı organizasyonlarını her yıl düzenleyerek geleneksel hale getirdik, çalışan sirkülasyonunun çözümü konusunda onları dinledik, motive ettik, ekip yönetimi konusunda bilgi alışverişinde bulunduk. Siber suçlarla mücadelede telefon aracılığı ile yapılan dolandırıcılık olaylarında emniyet kurumlarına da destek olduk.”

Tarakçı, derneğin sektörü daha geniş bir çatı altında toplayabilmesi için üyelik kriterlerinde revizyonlar yaparak internet servis sağlayıcılarına sahip olan firmaların da (e-ticaret, sigorta, enerji, otomotiv, perakende vb.) üyeliğe kabul edilmesini hedeflediklerini aktararak, başarılı kişileri, kurumları ve projeleri ödüllendirmek üzere Türkiye Çağrı Merkezi Derneği Ödülleri için organizasyon düzenlenmeyi planladıklarını, ayrıca derneği yaptırım gücü olan ve sektörü düzenleyebilen bir yapıya dönüştürmeyi hedeflediklerini kaydetti.

Yeni dönemde de tarafsız bakış açılarını koruyarak, tüm sektörlerin temsil edildiği homojen bir yönetim ekibi oluşturma gayreti içerisinde olduğunu belirten Tarakçı, seçim sonuçlarının hem dernek hem de sektör için hayırlı olmasını diledi.

AA

Kaynak:Haber Kaynağı

Önceki ve Sonraki Haberler