• BIST 102.270
  • Altın 149,533
  • Dolar 3,5485
  • Euro 4,2033
  • Konya 18 °C
  • Zelyut: Can Dündar'ı kim o gazeteye getirdiyse operasyonu o yapmıştır
  • Beyaz Saray'dan IKBY referandumuna ilişkin açıklama
  • İş adamının "FETÖ'ye 2 milyon liralık bağış" itirafı
  • Zelyut: Can Dündar'ı kim o gazeteye getirdiyse operasyonu o yapmıştır
  • Beyaz Saray'dan IKBY referandumuna ilişkin açıklama
  • İş adamının "FETÖ'ye 2 milyon liralık bağış" itirafı

CLK Enerji Kars Çağrı Merkezi açıldı

CLK Enerji Kars Çağrı Merkezi açıldı
CLK Enerji ortaklarından Limak Holding Yönetim Kurulu Başkanı Özdemir:- "Bu yılı da 864 milyon liralık yatırımla tamamlamayı planlıyoruz. Önümüzdeki 5 yıllık yeni tarife döneminde ise toplam yatırım hedefimiz 4,1 milyar lira"- "Bu tesisimizde 223'ü kadın

KARS (AA) - CLK Enerji ortaklarından Limak Holding Yönetim Kurulu Başkanı Nihat Özdemir, konsorsiyum bünyesindeki dağıtım şirketlerine 2011-2015 döneminde 2,8 milyar liralık yatırım yaptıklarını belirterek, "Bu yılı da 864 milyon liralık yatırımla tamamlamayı planlıyoruz. Önümüzdeki 5 yıllık yeni tarife döneminde ise toplam yatırım hedefimiz 4,1 milyar lira." dedi.

CLK Enerji Kars Çağrı Merkezi, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak ve Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) Başkanı Mustafa Yılmaz'ın katılımıyla açıldı.

Özdemir buradaki konuşmasında, yeni tarife döneminde 2020 yılına kadar 21 elektrik dağıtım bölgesinde yaklaşık 18 milyar liralık yatırım yapılmasının söz konusu olduğunu ve bu yatırımlarla şebeke yenilenirken, müşteri memnuniyetinin de en üst düzeye çıkarılmasının planlanlandığını söyledi.

Arıza ve kesintilerin minimum seviyeye çekilmesiyle kayıp-kaçak oranının azaltılmasının ana hedefleri olduğunu vurgulayan Özdemir, "Cengiz, Limak ve Kolin şirketleri olarak elektrik dağıtım sektöründeki yolculuğumuz 2010 yılında özelleştirme ihalelerinde Uludağ Elektrik Dağıtım (UEDAŞ) ve Çamlıbel Elektrik Dağıtımın (ÇEDAŞ) devralınmasıyla başladı. Ardından Akdeniz Elektrik Dağıtım (AEDAŞ) ve Boğaziçi Elektrik Dağıtımı (BEDAŞ) bünyemize kattık. Ortaklığımız 4 bölge için toplamda 3,7 milyar dolarlık bir ödeme yaptı. Bugün itibariyle Türkiye’nin 11 değişik ilinde 10 milyon aboneye, yılda 46 milyar kilovatsaatlik elektrik dağıtımı yapıyoruz." diye konuştu.

Özdemir, 2011-2015 arasındaki dönemde CLK Enerji olarak 2,8 milyar liralık yatırıma imza attıklarını belirterek, "Bu yılı da 864 milyon liralık yatırımla tamamlamayı planlıyoruz. Önümüzdeki 5 yıllık yeni tarife döneminde ise toplam yatırım hedefimiz 4,1 milyar lira." ifadesini kullandı.

- Kars'ta 308 kişiye istihdam

Şebeke yatırımlarının bütçelerinin önemli bir bölümünü oluşturduğunu dile getiren Özdemir, CLK olarak hizmet kalitesini artırmak için EBS adını verdikleri entegre bilişim sistemleri kuracaklarını bildirdi.

Söz konusu sistemin devreye alınmasıyla anlık olarak dağıtım şebekesinde nasıl bir arıza olduğunu görüp, daha hızlı ve sağlıklı müdahale edeceklerini anlatan Özdemir, abonelerine de arıza ve kesintilerle ilgili anlık bilgi vereceklerini aktardı.

Elektrik dağıtımında tüm hizmetleri dijital platformdan yöneteceklerini belirten Özdemir, şunları kaydetti:

"Bu tesisimizde 223'ü kadın olmak üzere, 308 kardeşimize iş olanağı sağlayacağız. Doğudaki bir şehrimizden batıdaki bölgelerimize hizmet vermenin, bölgeler arası bütünleşme ve kaynaşmaya da önemli bir katkı sağlayacağına inanıyoruz. Rakamlara baktığımda buradaki çağrı merkezimizde istihdam dağılımı, kadınların iş gücüne katılımı açısından oldukça sevindirici bir durum."

- Farklı dil seçenekleri sunacak

Açılışı gerçekleştirilen çağrı merkezi için 3 milyon lira harcandı. İlerleyen süreçte BEDAŞ ve ÇEDAŞ için Tekirdağ’da yeni bir çağrı merkezi açacak olan CLK Enerji, toplam 616 kişiye istihdam sağlamış olacak.

Çağrı merkezlerini operasyon merkezlerine dönüştürmeyi amaçlayan şirket, bunun için başta Kars olmak üzere her bölgede 'eğitim merkezi' oluşturacak ve çalışanlar bu merkezlerde 'müşteri hizmet temsilcisi eğitimi' alacak.

CLK Enerji'nin 10 milyon üzerinde aboneye hizmet veren çağrı merkezlerinde Türkçe dışında bölgelerin ihtiyaçlarına göre İngilizce, Almanca ve Arapça gibi farklı dil seçenekleri bulunacak.

- Abone 'meşgul' sesi duymayacak

Çağrı karşılama oranının yüzde 95-100'lere çıkmasının planlandığı merkezlerde, 60 saniye olan bekleme süresi 45 saniyeye düşerken, abone, çağrı merkezini aradığında, 'meşgul'e düşmeyecek ve 45 saniye içinde mutlaka bir müşteri temsilcisine bağlanmış olacak.

CLK Enerji’nin bünyesinde, BEDAŞ, UEDAŞ, ÇEDAŞ, AEDAŞ olmak üzere 4 elektrik dağıtım şirketi bulunuyor. Bu şirketler İstanbul Avrupa Yakası, Bursa, Balıkesir, Çanakkale, Yalova, Antalya, Burdur, Isparta, Sivas, Tokat ve Yozgat'ta 10 binin üzerinde çalışanıyla 10 milyon aboneye hizmet veriyor.

AA

Kaynak: Haber Kaynağı
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • "Bölgesel oyunların karşısında duracağız"25 Eylül 2017 Pazartesi 18:43
  • Borsada günlük işlemler (1)25 Eylül 2017 Pazartesi 18:43
  • Borsada günlük işlemler (2)25 Eylül 2017 Pazartesi 18:43
  • Borsada şehir endekslerinin değişimi25 Eylül 2017 Pazartesi 18:43
  • Borsada endekslerin değişimi25 Eylül 2017 Pazartesi 18:43
  • Borsada işlem hacmi sıralaması25 Eylül 2017 Pazartesi 18:43
  • Borsada değer kazanan hisseler25 Eylül 2017 Pazartesi 18:43
  • Borsada en çok değer kaybeden hisseler25 Eylül 2017 Pazartesi 18:43
  • İş Bankası'na yurt dışından 250 milyon dolarlık kredi25 Eylül 2017 Pazartesi 18:33
  • Piyasalarda gün sonu25 Eylül 2017 Pazartesi 18:28
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Memleket | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0332 352 16 16 | Faks : 0332 352 11 66 | Haber Scripti: CM Bilişim