Yol kenarında sızıp kaldı

Yol kenarında sızıp kaldı

Konya'da arkadaşıyla birlikte alkol alan bir kişi, evine giderken yol kenarında sızıp kaldı. Genci arkadaşı hastaneye götürdü.

Olay, dün saat 23.00 sıralarında Selçuklu Kunduracılar kavşağı yakınlarında meydana geldi.

Arkadaşıyla birlikte gittiği birahanede aşırı derecede alkol alan M.T. (28), arkadaşı tarafından motosikletle evine götürülmek istendi. Arkadaşıyla birlikte birahaneden ayrılan alkollü genç, ayakta duramayınca yol kenarına sızıp kaldı.

Bir süre ayağa kalkamayan alkollü şahıs, arkadaşı tarafından ayıltılmak istendi. Ancak kendisine gelemeyen alkollü şahıs için çevrede vatandaşlar ambulansa haber verdi. Alkollü genç, olay yerine gelen sağlık görevlileri tarafından da ayıltılamayınca ambulansa konularak Konya Numune Hastanesi'ne kaldırıldı.

İHA