Yaşlı ve kimsesizlerle iftar verdiler

Yaşlı ve kimsesizlerle iftar verdiler

Selçuklu Belediyesi, kimsesiz çocuklar ve yaşlılara iftar yemeği verdi.

Selçuklu Belediye Başkanı Adem Esen, Ahmet Keleşoğlu Kültür Merkezinde düzenlenen iftar programında, Çocuk Esirgeme Kurumu'nda barınan çocuklar ve Huzurevi'nde kalan yaşlılarla bir araya geldi.

 

Yaşlıların her zaman hatırlanması gerektiğini dile getiren Esen, herkesin imkanı ölçüsünde zaman zaman Huzurevi ve Çocuk Esirgeme Kurumunu ziyaret etmesi gerektiğini belirtti.

Herkesin bir gün yaşlanacağını belirten Esen, ''Bu nedenle herkes imkan bulabildiği kadarıyla anne ve babasına kendisi bakmalıdır. Bu aynı zamanda çocukların bir görevidir. Yaşlılarımız bizim için son derece değerli olup onlara en iyi şekilde bakmamız ve sahip çıkmamız gerekmektedir'' dedi.

Memleket