Veda ziyaretleri sürüyor
Selçuklu Belediye Başkanı Doç. Dr. Adem Esen’e kurum ve sivil toplum kuruluşlarının yöneticilerinin ziyaretleri sürüyor.
Konya İl Emniyet Müdürü Hüseyin Namal, Konya Jeoloji Mühendisleri Odası Başkan Vekili Fethullah Arık ve yönetimi, Minibüscüler Odası Başkanı Muhsin Dinek, Selçuklu Belediye Başkanı Doç. Dr. Adem Esen’i makamında ziyaret etti. Ziyaretlerden duyduğu memnuniyeti dile getiren Selçuklu Belediye Başkanı Doç. Dr. Adem Esen, belediye olarak Konya’daki tüm Sivil Toplum Kuruluşları, hemşehri dernekleri, meslek odaları, sendikalar, teknik odalar, resmi kurumlar, mahalle muhtarları ve siyasi partilerle belediye hizmetlerini istişare ederek hizmet ettiklerini söyledi. Başkan Esen, “Belediye olarak, Konya’daki tüm oda, dernek, sivil toplum kuruluşları ile işbirliği ve paylaşım içersinde olduk. Şehrimizi hep beraber yönetip yönlendirdik. Bu anlamda şehrimiz adına yapılan her türlü işbirliği ve iletişimi, yönetişim boyutunda gerçekleştirmeye gayret ettik. Konya’mızın daha güzel ve iyi noktalara gelmesi hepimizin gayretine bağlıdır. Belediye olarak hemşehrilerimizin gereksinimleri doğrultusunda hizmet planı çıkarttık. Kaynaklarımızın daha doğru ve israf edilmeden kullanılması açısından katılımcı kent yönetimi önem taşımaktadır” dedi. İl Emniyet Müdürü Hüseyin Namal, bugüne kadar yapılan hizmetlerden dolayı Selçuklu Belediye Başkanı Doç. Dr. Adem Esen’e teşekkür ederek bundan sonraki yaşamında başarılar diledi. Jeoloji Mühendisleri Odası Başkan Vekili Fethullah Arık ise Selçuklu Belediye Başkanı Doç. Dr. Adem Esen’e plaket vererek, Selçuklu Belediyesinin Konya’daki yapılaşmada göstermiş olduğu hassas tutumdan ve teknik odalarla olan olumlu ve güzel istişarelerinden dolayı teşekkür etti..