Vatman ve şoförlere iletişim dersi

Vatman ve şoförlere iletişim dersi

Hizmette verimlilik ve kaliteyi artırmak amacıyla hizmet içi eğitim seminerleri veriliyor.

Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Planlama ve Raylı Sistem Daire Başkanlığı'nda çalışan şoför ve vatmanlara yönelik, "İletişim ve Sorunlar" konulu sunum yapıldı. Kişisel Gelişim Uzmanı ve gazetemiz yazarı Dr. Faik Özdengül'ün gerçekleştirdiği sunuma 50'şer kişilik gruplar halinde 500 çalışan katıldı.

 

Hizmet içi eğitim seminerleri kapsamında Büyükşehir Belediyesi ve KOSKİ Genel Müdürlüğü'ndeki tüm sekreterlere "Diksiyon ve Düzgün Konuşma", idari büro personeline ise, "6245 sayılı Harcırah Kanunu-Yazışma Kuralları ve Dosyalama" eğitimi veriliyor.

Memleket