Vali Osman Aydın Özel idare ile vedalaştı

Vali Osman Aydın Özel idare ile vedalaştı

Vali Aydın İl Özel İdaresi Genel Sekreter Vekili Osman Günaydın ve daire başkanları tarafından karşılandı.

Görev yaptığım iki yıl süresince Özel idare ile önemli hizmetler yaptık diyen Vali Osman Aydın, “Özel İdaremizle birlikte hizmet noktasında önemli başarılar sağladık. Kırsal kalkınmadan altyapıya kadar köylerimizin kalkınmasından şehirdeki çeşitli eksikliklere kadar her alanda imkanlarımız nispetinde gayret sarf ettik. Görev yaptığımız Konya’dan mutlu ve huzurlu bir şekilde ayrılacak olmanın mutluğu içindeyim. Devlette devamlılık esastır. Yeni görev yerimizde de hizmetlerimize devam edeceğiz. Hepiniz haklarını helal edin” dedi. Sizinle görev yapmaktan büyük mutluk duyduk diyen Genel Sekreter Vekili Osman Günaydın ise, “Bizlere her zaman bir büyük olarak, babacan tavırlarınızla güç verdiniz. Sizin tecrübe ve bilgilerinizden istifade ettik. İki yıllık sürede gerçekten sizden çok şeyler öğrendik. Sizde hakkınızı helal edin sayın valim” diye konuştu. Vali Osman Aydın’a Genel Sekreter Vekili Osman Günaydın, günün anısına hat sanatının icra edildiği tablo hediye etti. Vali Osman Aydın daire müdürlerini de ziyaret ettikten sonra veda etti.