Türk-İş 1 Mayıs'ı kutluyor

Türk-İş 1 Mayıs'ı kutluyor

Konya İl Temsilcilsi Solak, sömürü ve yoksulluğun giderek arttığını ileri sürdü.

Türk İş Konya İl Temsilcisi Mehmet Solak düzenlediği basın toplantısında “Sosyal adalet, eşitlik, bağımsızlık ve demokrasi için 1 Mayıs 2008’de alanlarda, işyerlerimizde omuz omuzayız. İşçi sınıfının uluslararası birlik, mücadele ve dayanışma gününü; emeğin bayramı 1 Mayıs’ı hep birlikte barış içinde, omuz omuza ve kardeşçe kutluyoruz” dedi.

 

Sömürü ve yoksulluğun giderek arttığını ileri süren Solak şunları kaydetti:  İşçiler, kamu emekçileri, emekliler, işsizler, yoksullar, kadınlar, gençler, 1 Mayıs’ta bir kez daha haykırıyoruz. Biz sosyal adalet, eşitlik ve demokrasi istiyoruz. 1 Mayıs’ta, başını ABD’nin çektiği emperyalist politikalara karşı bağımsızlık mücadelemizi yükseltiyoruz. 1 Mayıs’ta, 12 Eylül Anayasasına ve 12 Eylül’ün sendikal yasaları ve yasaklarına karşı “artık yeter” diyoruz. Gerçek demokrasi ve özgürlük için çifte standartlara hayır diyoruz. Grevlerin yasaklanmadığı, sendikalaştıkları için işçilerin işten atılmadığı gerçek bir demokrasi için sesimizi yükseltiyoruz.

Ferit Hepokur-Memleket