Trafik lambası faciayı önledi

Trafik lambası faciayı önledi

Kırmızı ışık ihlali yapan kamyonete, ters yöne giden otomobil çarptı

Konya'da kırmızı ışık ihlali yapan Ayşenur Aslan yönetimindeki kamyonete, ters yöne giden otomobil çarptı. Kaza sonrası otomobil trafik lambasını çarparak dururken, sürücüsü araç içinde sıkıştı.

Kaza 23.30 sıralarında merkez Selçuklu ilçesi Türmak Kavşağı'nda meydana geldi. İddiaya göre öğretmenlik yapan ve bayram için yakınlarını görmek için Tokat'tan Konya'ya gelen Ayşenur Aslan(35) idaresindeki 60 KN 431 plakalı kamyonet ile MTA durağından şehir merkezi istikametine dönerken kırmızı ışıkta geçti. Bu sırada Elmalı Hamdi Hoca Caddesinden MTA durağı istikametine giden Talha Çakıcı(22) idaresindeki 42 FY 751 plakalı otomobil ile kafa kafaya çarpıştı. Hızını alamayan otomobil karşı yöndeki araçların önüne çıkmadan trafik lambasına vurarak durdu. Çarpmanın etkisiyle araç sürücüsü şoför kabininde sıkıştı. Çevredeki vatandaşlar tarafından olay yerine çağırılan itfaiye ekiplerinin uzun uğraşları sonucu sıkıştığı yerden kurtarılan Çakıcı, ambulansla Selçuk Üniversitesi Selçuklu Tıp Fakültesi Hastanesine kaldırıldı. Kazadan Ayşenur Aslan yara almadan kurtulurken, otomobil sürücüsü Talha Çakıcı'nın durumunun ise ciddiyetini koruduğu belirtildi. Kazayla ilgili soruşturma sürüyor.