Toplu ulaşımda kış tarifesine geçiliyor

Toplu ulaşımda kış tarifesine geçiliyor

Büyükşehir Belediyesi, 5 Kasım 2007'den itibaren toplu ulaşımda kış tarifesine geçecek.

Konya Büyükşehir Belediyesinden yapılan yazılı açıklamada, 5 Kasım Pazartesi günü toplum ulaşımda hizmet veren otobüslerde kış tarifesine geçileceği, yeni tarifelerin 3 Kasım Cumartesi gününden itibaren ilan edileceği kaydedildi.