Toplu ulaşımda kış tarifesine geçiliyor
Büyükşehir Belediyesi, 5 Kasım 2007'den itibaren toplu ulaşımda kış tarifesine geçecek.
Konya Büyükşehir Belediyesinden yapılan yazılı açıklamada, 5 Kasım Pazartesi günü toplum ulaşımda hizmet veren otobüslerde kış tarifesine geçileceği, yeni tarifelerin 3 Kasım Cumartesi gününden itibaren ilan edileceği kaydedildi.