Top almak için çıktığı ağaçtan düştü
Topunu almak için çıktığı ağaçtan dengesini kaybederek düştü.
Konya'da oyun oynadığı sırada ağacın dallarına takılan topunu almak için çıktığı ağaçtan dengesini kaybederek düşen çocuk yaralandı.
Meram Akbaş Mahallesi Sabır Sokak'ta arkadaşlarıyla birlikte top oynayan Salih Dursun (14), dallara takılan topunu almak için ağaca tırmandı.
Topu takılan daldan kurtaran Dursun, aniden dengesini kaybederek düştü ve ağır yaralandı. Dursun, çevredeki vatandaşların yardımıyla hastaneye kaldırıldı.
aa