TESUD Konya Şubesi açıldı

TESUD Konya Şubesi açıldı

Türkiye Emekli Subaylar Derneği Konya Şubesi düzenlenen törenle atıldı.

Alaaddin Caddesi Orduevi karşısındaki derneği açılışına Vali Osman Aydın, Garnizon Komutanı Tümgeneral Alaeddin Örsal, Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek ile çok sayıda subay ve astsubay katıldı. Açılış öncesi saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından Vali Osman Aydın kurdeleyi kesti. Açılış sonrası TESUD Konya Şube Başkanı Emekli Albay Mehmet Özen, açılışa katılanlara dernek binasını gezdirerek, bilgi verdi.

iha