Termometre 45 dereceyi gösterdi

Termometre 45 dereceyi gösterdi

Konya'da hafta başında etkili olmaya başlayan çöl sıcakları nedeniyle vatandaşlar soluğu gölgelik yerlerde alıyor.

Hafta başından itibaren etkisini gösteren çöl sıcakları nedeniyle vatandaşlar sıcaktan korunmak için çeşitli yöntemler deniyor.

Özellikle sıcaklığın en üst seviyeye geldiği öğle saatlerinde vatandaşlar soluğu gölge ve yeşillik yerlerde alıyor.

 

Alaaddin Tepesi'ne akın eden vatandaşlar, yeşilliklere uzanarak bir nebze de olsa serinlemeye çalışıyor. Bazı gençler gitar eşliğinde şarkılar söylerken, bazı vatandaşlar gölge yerlerde kitap ya da gazete okumayı tercih ediyor. Sıcaktan bunalan bazı vatandaşlar ise çimlerin üzerine yatarak uyumayı tercih ediyor. Konya'da bugün dijital termometreler ise 45 dereceyi gösterdi. iha