Tek ders sınavları başlıyor
Tek ders sınavlarının 17-20-21 Ekim tarihlerine yapılacağı bildirildi.
Konya Milli Eğitim Müdürü Halil Şahin, yaptığı yazılı açıklamada, 2008 Öğrenci Seçme Sınavı sonunda ÖSYM tarafından yapılan ek yerleştirme ile bir yüksek öğretim kurumuna kayıt hakkı kazandığı halde, tek dersten başarısızlığı bulunduğu için orta öğretim kurumlarından mezun olamayan öğrencilere Milli Eğitim Bakanlığınca tanınan tek ders sınavlarının Konya'ya bağlı orta öğretim kurumlarında 17-20-21 Ekim tarihlerinde yapılacağını açıkladı.
Şahin, açıklamasında şunları kaydetti:
''Ek yerleştirme sonunda herhangi bir yüksek öğretim kurumuna kayıt hakkı kazanan ancak listeden tek dersten başarısız olduğu için mezun olamayan öğrencilerin ek yerleştirme sonuç belgesi ile birlikte kayıtlı bulundukları lise müdürlüklerine müracaat etmeleri gerekmektedir.''
aa