Tartıştığı kocasını bıçakladı
Ereğli ilçesinde bir kadın tartıştığı eşini bıçakladı.
Doğuelagöz Mahallesi, Türbe Caddesi'ndeki evlerinde Mustafa S. (53) ile karısı Hasret S. (42) arasında tartışma çıktı. Kavgaya dönüşen olayda, Hasret S, eşini karnından bıçakladı. Mustafa S, vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından Ereğli Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Hasret S. gözaltına alındı. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.