Sürücü kurslarından değerlendirme toplantısı

Sürücü kurslarından değerlendirme toplantısı

Konya Sürücü Kursları Birliği Derneği tarafından düzenlenen 2008 değerlendirme toplantısı yapıldı.

Toplantıya Konya İL Milli Eğitim Müdür Halil Şahin, İlçe Milli Eğitim Müdürleri, Konya Sürücü Kursları Birliği Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Rafet Gülşen ve çok sayıda kurs yöneticisi katıldı. Konya Sürücü Kursları Birliği Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Rafet Gülşen,  2008 yılında yapılan alanda sürücü adaylarının daha rahat hareket ederek pratik yaptıklarını söyledi.

 

Türkiye'de ilk kez deneme sürüşü yapılması için büyük bir alanın sürücü adaylarının eğitimine ayrıldığını belirten Gülşen, "Avrupa Birliği ülkelerine baktığımızda sürücü adaylarının eğitiminde altyapı hizmetlerine büyük önem veriliyor. Hiçbir masraftan kaçınılmıyor. Ülkemizde, Atatürk'ün önderliğinde yürüttüğümüz Kurtuluş Savaşı'nda ölenlerin sayısı bir yılda trafik kazalarında ölenlerin sayısına eşittir. Bu kötü tabloyu yok etmek için öncelikle insan eğitimine önem verilmesi gerektiği, kazalarda büyük pay sahibi olan sürücülerin eğitilmesinin de önemi inkar edilemez. Bizlerde daha rahat bir eğitim için Türkiye'nin en büyük sürüş alanını Konya'ya yaptık. Ehliyeti olup pratikte zorluk yaşayan sürücülerde kendi özel araçlarıyla gelerek bu alandan yararlanabilir" diye konuştu.

Ferit Hepokur / Memleket