Su zannederek siyanür içmiş
Konya'da su zannettiği siyanürü içen bir kişi hastaneye kaldırıldı.
Konya'da su zannettiği siyanürü içen bir kişi hastaneye kaldırıldı.
Selçuklu’da su zannettiği siyanürü içen Mustafa Öztoklu (51), Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesine kaldırıldı.
Öztoklu'nun, hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi.