Sobadan 6 kişi zehirlendi
Konya'da iki ayrı evde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 6 kişi hastaneye kaldırıldı.
Konya'da iki ayrı evde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 6 kişi hastaneye kaldırıldı.
Rauf Orbay Mahallesi'ndeki evde rahatsızlanan Sefa Donat (13), Aysel Donat, Meral Donat ve Reyhan Fındıkcıoğlu Meram Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı. Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri belirtilen 4 kişinin hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.
Büyükkumköprü Mahallesi'ndeki evlerinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilenen Davut ve eşi Vesile Uçar ambulansla Konya Numune Hastanesine kaldırıldı.
Uçar çiftinin sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi.