Soba yine zehirledi
Konya’nın Beyşehir ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen bir kişi, hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.
Edinilen bilgiye göre, ilçeye bağlı Avdancık Köyü'nde hayvan çiftliğinde kalan Ahmet Urhan (62), sabah saatlerinde kendisinden nöbeti almaya gelen kişi tarafından baygın halde bulundu. Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği anlaşılan Ahmet Urhan, çağrılan ambulansla Beyşehir Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Yapılan ilk müdahalenin ardından Urhan, Konya Necmettin Erbakan Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi’ne sevk edildi.