Soba gazından zehirlendiler

Soba gazından zehirlendiler

Konya'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen aynı aileden 3'ü çocuk 5 kişi hastaneye kaldırıldı.

Selçuklu ilçesi Kılıçaslan Mahallesi Uğurlu Villalarındaki evlerinde, Bünyamin ve Huriye Aktaş ile çocukları Muhammet, Şerife Nur ve İlhami Aktaş sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri şüphesiyle Konya Numune Hastanesine başvurdu.

 

Oksijen tedavisi uygulanan ve hayati tehlikeleri bulunmayan 5 kişinin karbonmonoksit gazından zehirlendikleri belirlendi.

aa