Soba gazından zehirlendiler
Konya'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen aynı aileden 5 kişi hastaneye kaldırılırken, bir kişiye olay yerinde müdahale edildi.
Selçuklu ilçesi Hamidiye Mahallesi Kırmani Sokak'taki bir evde yaşayan Selma (35), Belkıs (18), Büşra Nur (12), Ayşe Nur (10) ve 1 yaşındaki Muhammed Talha Didin ile ismi henüz öğrenilemeyen bir kişi, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.
Zehirlendiklerini fa
rk ederek durumu telefonla 112 İlk Yardım Servisi'ne ihbar eden aile bireyleri, bir süre sonra olay yerine gelen ambulanslarla Konya Numune Hastanesi ve Dr. Faruk Sükan Doğum ve Çocuk Hastanesine kaldırıldı.
Bu arada ismi henüz öğrenilemeyen kişiye ise durumunun ağır olması nedeniyle olay yerinde müdahale edildi.
Hastaneye kaldırılan 5 kişinin hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi. AA