Sigarayı Bırakma Polikliniği açıldı

Sigarayı Bırakma Polikliniği açıldı

Poliklinik Güzide Koru Verem Savaş Dispanseri’nde hizmete açıldı.

Konya Sağlık İl Müdürlüğü tarafından başlatılan kampanya dahilinde Güzide Koru Verem Savaş Dispanseri’nde “Sigarayı Bırakma Polikliniği” törenle hizmete açıldı.

Polikliniğin açılışında konuşan Konya İl Sağlık Müdürü Dr. Hasan Küçükkendirci, sigaranın insan sağlığı üzerinde yaptığı olumsuz etkiler nedeniyle önlenebilir bir sağlık sorunu olduğunu belirterek, “2005 yılında sigaraya bağlı hastalıktan 100 bin kişi hayatını kaybetmiş. Önlem alınmaması halinde önümüzdeki yıllarda bu sayının 240 bine ulaşılacağı tahmin edilmektedir. Biz de üzerimize düşen görevi yerine getirmek amacıyla İl Tütün Kontrol Kuruluşu oluşturduk. Gelecekte çocuklarımızın sigarasız temiz bir toplumda yaşamalarını istiyorsak bireysel farkımızı artırıp, toplumsal duyarlılık göstermeliyiz” dedi.

Açılışın ardından poliklinik hekimleri yaptıkları çalışmalar ve hizmetler hakkında davetlilere bilgiler verdi.

Ferit Hepokur-Memleket