Sigara isteyen 2 kişi bıçakladı

Sigara isteyen 2 kişi bıçakladı

Yolunu kesip sigara isteyen 2 kişi tarafından bıçaklandı.

Konya'da 17 yaşındaki bir genç, yolunu kesip kendisinden sigara isteyen 2 kişi tarafından bıçaklandı. Olay, önceki akşam saat 22.00 sıralarında Üçler Mezarlığı civarında meydana geldi. F.O. (17) evine gittiği sırada önü 2 kişi tarafından kesildi. Kendisinden sigara isteyen kişilere sigara içmediğini söyleyen F.O., kimliği tespit edilemeyen şahıslar tarafından karnından bıçaklandı. Yaralanan F.O., çevredeki vatandaşların çağırdığı ambulansla Numune Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Polis, olaydan sonra kayıplara karışan şüphelileri bulmak için çalışma başlattı.

iha