Yozgat'ta 2 bin 915 kişi sigarayı bırakmak için müracaat etti

YOZGAT (AA) - Yozgat'ta 2018'de sigarayı bırakma polikliniğine 2 bin 915 kişi müracaat etti. Yozgat Sağlık Müdürlüğünden yapılan yazılı açıklamada,...

YOZGAT (AA) - Yozgat'ta 2018'de sigarayı bırakma polikliniğine 2 bin 915 kişi müracaat etti.

Yozgat Sağlık Müdürlüğünden yapılan yazılı açıklamada, Kanser Erken Teşhis, Tarama ve Eğitim Merkezi (KETEM), bünyesinde faaliyet gösteren Sigara Bırakma Polikliniğine 2018 yılı içerisinde 2 bin 915 kişinin müracaat ettiği bildirildi.

Açıklamada, 2 bin 887 kişiye sigarayı bırakması için ilaç tedavisi uygulandığı, 28 kişiye de danışmanlık hizmeti verildiğini belirtilerek, 398 vatandaşın sigarayı bıraktığı kaydedildi.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL