Yozgat Valiliği yeni binasına taşındı

YOZGAT (AA) - Yozgat Valiliği ve valiliğe bağlı birimler 21 Mayıs itibarıyla yeni hükümet konağında hizmet vermeye başlayacak. Yozgat Valiliği'nden yapılan...

YOZGAT (AA) - Yozgat Valiliği ve valiliğe bağlı birimler 21 Mayıs itibarıyla yeni hükümet konağında hizmet vermeye başlayacak.

Yozgat Valiliği'nden yapılan açıklamada, inşaatı tamamlanan ve daha önce bazı birimleri taşınan hükümet konağında 21 Mayıs'tan itibaren valiliğin hizmet vereceği bildirildi.

Daha önce nüfus ve vatandaşlık, aile ve sosyal politikalar il müdürlüğü, milli eğitim müdürlüğü ve valilik birimlerinin bir kısmı yeni binada hizmet vermeye başlamıştı.

AA

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ